2012. augusztus 17., péntek

Always stay with me (4. fejezet - A bál ~ második rész)


Már hosszú percek óta ülsz így a sarokban, mikor erős szorítást érzel a válladon. Felpillantasz kezeid rejtekéből, hogy megnézd, ki az.
- Miért sírsz? – vizslató szempárral nézel farkasszemet.
- Nem fontos. – törlöd meg gyorsan a szemed és felkelsz a földről.
- Ha itt egymagadban kuporogsz, akkor biztos, hogy fontos. – teszi rá a válladra a kezét.
- Tudom, hogy csak azért akarsz kedves lenni, mert a haverod partnere vagyok. De nem kell erőltetned magad, Sunbae. – fordulsz el tőle.
- Az Aront jobban szeretem… - feleli zavartan. – De nem csak ezért teszem. Azért jöttem ide, mert nem szeretem látni, ha egy lány sír.
- Nem lényeges. Menj vissza a többiekhez. Én megleszek. – nyelsz egy nagyot és kimész a friss levegőre. Annyira messze mész az iskolától, amennyire csak lehet. Leülsz egy padra és hallgatagan fürkészed a csillagokat.
- Még mindig ugyanazt csinálod, mint kiskorunkban. – vágódik le melléd Jonghyun.
- Én, veled ellentétben nem változtam az évek során.
- Meglehet. – csúszik le és kényelembe helyezi magát; vagyis nekidönti a fejét a válladnak. – Mennyi estét töltöttünk azzal, hogy az eget bámultuk… Soha nem fogom már olyan nyugodtnak érezni magam, mint akkor.
- Azt hiszem én sem. – mosolyodsz el a régi emlékeken.
- Mi változott meg ennyire…? – suttogja halkan JR.
- Felnőttünk. – feleled egy vállrándítással egyetemben.
- Nem úgy értem. Annyira távolinak tűnnek az együtt töltött napok.
- Mit csinálnak a többiek? – váltasz témát hírtelen. Kezded magad furcsán érezni a közelében. Megint ez a görcs a gyomrodban és a gyors szívdobogás…
- Aron hyung Rennel iszogat. Baekhot meg a nővéred faggatja. Minhyunt már jó ideje nem láttam.
- Értem. – jön a tömör válaszod.
- Azt hiszem, vissza kéne menni. – veti fel váratlanul JR.
- Igen. – állsz fel te is. Elindulsz, de Jonghyun nem jön utánad. Kérdőn fordulsz hátra, ekkor Jonghyun megragadja a kézfejedet.
- Miért avatkoztál bele…? – suttogja alig halhatóan. Úgy tűnik inkább magának beszél, mintsem neked.
- Mire célzol? – hökkensz meg. Csak nem tud, a Minhyun-os ügyről?
- Semmire. Menjünk. – pillant fel rád és elmosolyodik. Felkel a padról és a kezedet szorongatva mentek egymás mellett. Feszengsz az érintésétől, de tudod, hogy ennek semmi jelentősége nincsen. Hisz kisebb korotokban is mindig így mentetek. Kéz a kézben, mosolyogva…
Mikor beértek akkor Baekho integet neked, Jonghyun pedig elereszti a kezedet.
Nézed, ahogy JR egyre távolabb kerül tőled és eltűnik a tömegben.
Nagy sóhaj kíséretében oda mész Soohi-ékhoz.
- Miről maradtam le? – kérdezed meg egyből nővéredet.
- Csak beszélgettünk. – kacsint rád.
- A nővéred nagyon érdeklődő. Sok mindent kérdezett. – karolja át Baekho a hátadat.
- Hát persze… A jó öreg Soohi. – méregeted a vigyorgó nővéredet.
- Hoztam neked inni, de eltűntél.
- Csak kimentem friss levegőt szívni.
- Értem. Csak furcsa volt, hogy te meg Minhyun is eltűntetek…
- Biztos csak véletlen! – paskolja meg Dongho vállát nővéred.
- Hát hogyne. – fúj egyet Baekho. Kérdőn pillantasz rá. Olyan furcsa kifejezés ült ki a partnered arcára…
- No, mindegy, hozok neked egy másik italt. – vált témát Baekho.
- Nem szükséges. Majd hozok én egyet. Addig ti csak beszélgessetek. – fordulsz meg és utat törsz magadnak a tömegben. Nagy nehezen átvergődöd magad az emberek között és leülsz egy bárszékre a pult mellé.
- Mit adhatok? – kiálltja túl a csapos az újra felharsanó zenét.
- Valami koktélt! – kiáltod a fülébe a srácnak.
- Meg lesz! – fordul el tőled és nekiáll az italnak. Átfordulsz a széken és ekkor veszed észre, hogy pár székkel arrébb ott támasztja a pultot Minhyun. Látszik rajta, hogy nem kevés mennyiségű alkoholt gurított le, szó szerint kiütötte magát. Alig bír megülni a széken a feje is folyton dülöngél, mindjárt elterül az asztalon.
- Itt az itala. – teszi le eléd a srác a kész italt. Beleszívsz a szívószálba és próbálod elszakítani a tekinteted Minhyunról. Nem érdemli meg, hogy egy picit is izgasson a hogyléte…
Lerakod a poharat és felállsz. A szádat harapdálva lépsz oda a fiú mellé. Nem mersz hozzá érni, de muszáj megnézned, hogy jól van-e. Nem tudsz mit tenni, túl kedves vagy.
- Hé. – böködöd meg a vállát. – Jól vagy? – hajolsz közelebb Minhyunhoz.
- Mmm… - morran fel. Felemeli a fejét és feléd fordítja az arcát. – Há’ te meg… - csuklik egyet.
- Le kell állnod az ivással. – tolod el mellőle a piás üveget.
- Nee ne. Az kell! – mozdulatai annyira belassultak, hogy könnyűszerrel elveszed tőle az üveget. – Olyan gonosz vagy… - suttogja.
Gyorsan odamész az italodhoz, megiszod és rendelsz a fiúnak egy kávét, majd kifizeted a számlát.
Segítesz, neki felkelni, a kezét a válladra teszed és elmész vele a terem nyugisabb részére, ahol bokszokat állítottak fel. Bemászik az egyik ülésre, te pedig arrébb tolod, hogy te is leülhess. Leteszed elé a kávét és megcsapkodod az arcát, hogy kicsit felébredjen.
- Minhyun. Itt a kávé. Idd meg. – a srác, mint holmi kisgyerek ráveti magát a koffein tartalmú italra. Kezébe veszi a csészét és elkezdi szürcsölni.
- Hogy lehetsz ekkora hülye? Miért ittál ennyit? – méltatlankodsz.
- Mert szar volt a kedvem. – rántja meg a vállát. Most először sikerült egy értelmes mondatot kicsikarnod belőle. Sóhajtasz és neki dőlsz a boksz támlájának. Behunyod a szemed és ellazítod az izmaidat.
- Miért segítesz nekem? – riaszt fel nyugalmi állapotodból Minhyun.
- Mert megsajnáltalak. És mert túl kedves vagyok. – sóhajtod. Már fáj a fejed a hangos zenétől, a fényektől meg még inkább, így nem nyitod ki a szemedet.
- Akkor sem értem. Én ellenséges voltam veled.
- Nem újdonság. Velem mindenki az. – vonod meg a vállad.
- Nem érdemled meg. – feleli alig halhatóan.
- Mégis az voltál velem te is. – nyitod ki a szemed. Ekkor veszed észre, hogy Minhyun már közelebb ül hozzád és az arcodat figyeli.
- Tudom. – sóhajt. – Mert szúrta a szemem, hogy egy kis senki közénk furakodott. Sosem értettem, hogy-hogy lehetetett egy olyan lánnyal, mint te barátságban JR. De most már értem.
Kérdőn pillantasz rá. Ő a szája sarkát harapdálva néz bele a szemedbe.
- Még senki nem volt velem olyan őszinte és kedves, mint te. – mondja kínosan, behúzott nyakkal. Elmosolyodsz a viselkedésén. Úgy tűnik az alkohol előhozta a kedvesebbik énjét. – Te nem féltél megmondani, hogy mit gondolsz rólam. A lányok többsége csak felszínesen érdeklődik utánam. – süti le szemeit. – Vagy azért akarnak járni velem, mert bejövök nekik vagy, mert a suli egyik legmenőbb fiúja vagyok. De egyik sem akar igazán megismerni…
- Nem tudtam, hogy nektek is lehetnek szerelmi gondjaitok. Kívülről csak az jön le, hogy nagy az arcotok, mert minden lány bomlik utánatok.
- Hát igen. Kívülről csak ez látszik. Bár előbb megismertelek volna, mielőtt ilyen lettem… Irigylem Jonghyunt, hogy ilyen barátja van. És irigylem Baekhot is…
Sok idő telhet el, mire ráeszmélsz, hogy kezdesz szédülni. Meg kell kapaszkodnod az asztalban, hogy ne dőlj bele véletlenül Minhyun ölébe.
- Az-az igazság, hogy csak baráti szinten kedvelem Baekhot. Én valaki mást szeretek. – szólalsz meg végül, de elhalkul a hangod a végére, mert Minhyun kíváncsian pillant rád.
- És ki a szerencsés? – hajol közelebb.
- Nem mondhatom el. Ő nem szeret engem.
- Az nem olyan biztos. – simít végig az arcodon.
- Dehogynem. – nevetgélsz kínosan, mert Minhyun arca pár centire van a tiédtől. Végig húzza az ujját az alsó ajkadon és mélyen a szemedbe néz.
- Nagyon meg fogsz rám haragudni. – jelenti ki. Kérdőn nézel rá, összehúzott szemekkel.
Ekkor tapasztja rá ajkait a tiédre. Időd sincs reagálni, mert ő közelebb húzza az arcod az övéhez és átdugja a nyelvét a szádba. Nem igazán tudod, hogy mit kell csinálnod, tekintve, hogy ez az első csókod. Lehunyod a szemed és várod, hogy vége legyen. De Minhyun nem hagyja annyiban és beletúr a hajadba. Egyre hevesebben csókol meg, fel se fogod, hogy mi történik. Egyszerűen lebénultál és sem egyetérteni, sem tiltakozni nem tudsz.
- Ti meg mit csináltok!? – rebbentek szét egy mérges hangra. Alig bírod mozgatni a fejed csak halványan látod, hogy Baekho az. Elnehezedik a szemed és érzed, hogy valami kemény dolgon ér földet a fejed. Távolról hallod Baekhot, ahogy a nevedet kiabálja…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése