2013. augusztus 19., hétfő

You were my Destiny? (30. rész - Keserédes öröm) THE END




Megint a fojtogató ammónia szagra riadok fel, és arra, hogy gépek pittyegése veri ki az álmosságot a szememből. Az egyik oldalamon anya, a másikon Young Hak.
Az autó... neki ütközött a fáknak. Ezért vagyok itt.
Idegesen simítok végig a végtagjaimon, de pár lila fonton kívül nem találok semmit. Egy varratot tapintok ki a halántékomon, de sem géz, semmiféle kötés nincs a fejemen. Gyors munkát végeztek a dokik, nem mondom. Vagy ennyi ideig aludtam?
Úristen, hányadikát írunk? És Myung Hee hol van?
Na várjunk csak... Autóbalesetet szenvedünk, és Young Hak-on egy karcolás sincs!? Mi a fene?
Idegesen ülök fel az ágyon, mire Hak mocorogni kezd. A feje az ölemben van, csak a hátsóját támasztja a fehér, kórházi szék.
Gyéren elmosolyodok, ahogy végig simítok haján, aztán újra végig megyek minden emléken.
Valami nem stimmel.
Jézus, ez a szörnyű fejfájás. Oda kapom a kezem a forrás helyére, és masszírozni kezdem óvatosan. Az emlékeim kuszasága össze-vissza vágtat el mellettem, időt sem hagyva, hogy mindent elraktározzak.
Így már világos. Emlékezetkiesésem volt. De engem mégis az-az információ izgat, amit megtudtam Hak-ról és Hyosun-ról.
Szent szar. Ez nagyon durva. Féltestvérek. És még én agódtam miattunk, pedig nekünk semmilyen vérkötelékünk nincs...
Álljunk meg egy pillanatra! Azért vagyok itt, mert leestem a lépcsőről!? Istenem, ne. Csak a babának ne legyen semmi baja... Már csak ő maradt nekem Young Hak-ból.


Mint lélektelen bábú meredek magam elé, és tompán hallom, ahogy a doki ecseteli, hogy ment a műtét. Muszáj volt... el kellett venni tőlem a babát...
Young Hak érzelemmentes arccal ül mellettem, anyán idegesség látszik. Azóta már Myung Hee is bejött a kórházba, aki teljesen maga alatt van. Azt mondta, az ő hibája az egész. Mindketten felrohantak, hogy elkapjanak, de Myung Hee elhibázta. Hak fogott meg végül, de addigra már a hátam mögötti lépcsőfokon végeztem. Pont úgy estem, hogy a baba bánta. Bár az orvos azt mondta, ha a hátamra esek, akkor most talán már bénultan feküdnék az ágyamon.
- Elvégeztük a vizsgálatokat, de Mr. Park vére nem egyezett a babáéval.
- Tehát nem ő az apa? - kérdi anya halkan, és mindenki rám néz. Young Hak kitágult szemekkel néz rám, fájdalom csillog a szemeiben és szánalom.
- Hazudtam nektek. - felelem, és rándítok egyet a vállamon. - Most már úgyis mindegy, nem?
- Hogy mondhatsz ilyet? - kérdi Mr. Choi, és egyből a maga elé bámuló fiára kapja a tekintetét. - Még ha a fiamtól is volt...
- Mi? - kérdi anya, és a vőlegényére tekint.
- Anya, sajnálom. - mondom én.
- Bocsáss meg. - szólal meg Young Hak, és én kitágult szemekkel pillantok felé. Megragadja a kezem, és a szája elé emeli. Ajkai súrolják bütykeimet, és végül valami meleget érzek meg rácsöppenni a kézfejemre. - Mindenről én tehetek. - pillant fel. Elfog a félelem, ahogy sírni látom. Úristen, még sosem láttam könnyeket hullatni. Még a temetőben is tartotta magát.
Összeszorul a torkom a látványára, és gondolkodás nélkül előre lendülök, hogy kitépve a kezem ujjai közül, magamhoz szorítsam. Talán még soha nem láttam ilyen elveszettnek, mint most.
A feje búbjára nyomok egy puszit, és simogatom a hátát. Mint egy elveszett kisfiú - zokog a vállamon - és nekem megszakad a szívem.
Én sikeresen elfojtom feltörekvő sós cseppjeimet, és őt próbálom nyugtatgatni.
- Nem te tehetsz róla. - motyogom halkan. - Minden rendben van. Hallod, Young Hak? Nincsen semmi baj.
Eltol magától és a homlokomnak dönti a fejét, szemei csukva vannak.
- Mi akkor... magatokra hagyunk titeket, hogy beszélni tudjatok. - szólal meg halkan Myung Hee, és anya felkel a székről. Mr. Choi a dokit is kitolja maga előtt, majd anya távozik utoljára, és becsukja az ajtót maga mögött.
- Úgy sajnálom. Olyan marha voltam. - jelenik meg ajkain egy savanyú mosoly, és feltárja lélektükreit. Olvadt csokoládé folyamként csillognak, és én már akkor elveszek. - Hagytalak elmenni. Hagytalak, mert azt hittem nekem Hyosun mellett a helyem. Pedig valójában ő... Jézusom, még kimondani is nehéz.
- Nem kell erőltetned. Tudom. - simítok végig arcán kezeimmel, és végül a füle mellett markolok bele a barna fürtökbe.
- Szavakba sem lehet önteni, hogy mennyire szenvedtem. Szükségem lett volna rád, de meggátolt a büszkeség. Még ekkora hülyét, mint én. Pedig... az én babámat hordtad a szíved alatt. És én nem tudtam olvasni a jelekből. Miért mondtad, azt, hogy Tae Joo-é? - kérdi keserűen.
- Hogy ne szánalomból maradj velem. - motyogom színtelen hangon.
- Soha nem tennék ilyet. - hunyja le szemeit egy pillanatra. - Boldog lettem volna. Jézusom, felhőtlenül boldog... Hát nem érted, hogy milyen fontos vagy nekem? - szorítja meg arcomat nagy kezeivel mindkét oldalról. - Te hoztál ki a fényre. És mikor elhagytál... teljesen elvesztem.
- Nem akartam, hogy szenvedj. Én csak... önzően magamat védtem.
- Nem vagy önző. Ne mondj ilyet. Mindenedet nekem adtad, én pedig csak későn éreztem meg a súlyát.
- De igen, az vagyok Young Hak. Amint túl közel kerültem a tűzhöz, eltaszítottalak magamtól.
- Mondjuk Tae Joo-t bevonni övön alúli ütés volt. De azt hittem azért tetted, mert szereted, és vele akarsz lenni. Ő nem olyan elcseszett ember, mint én. Karácsonykor boldognak láttalak, és akkor végképp bele törődtem, hogy elveszítettelek.
- Az csak a látszat volt, Young Hak. Soha nem voltam rosszabbul, mint akkor... De nem akarok bele menni a részletekbe. Tae Joo nekem csak egy nagyon jó barát. Nevetséges, de olyan, mintha nem te, hanem ő lenne a bátyám.
- Van benne valami.
- Ő nagyon sokat jelent nekem, Young Hak. Ezzel meg kell barátkoznod. Ott volt velem, amikor a legjobban el voltam veszve. Sokkal tartozom neki, nagyon sokkal, amit egy élet alatt is nehéz visszafizetni.
- Szóval én és Tae Joo puszi pajtások leszünk. - nyög fel, de azért elneveti magát.
- Örülnék neki.
- Tehát nem taszítasz el magadtól újra? Azt hittem, hogy a baba miatt ezt fogod tenni...
- Young Hak. Ha te és én... ha együtt maradunk, akkor annyi gyerekünk lehet, amennyit csak szeretnénk. - motyogom a szájához közel.
- Velem maradsz? - meglepődöttség hallatszik ki a hangjából. - Nem mész el?
- Nem. Itt maradok, veled. - felelem, és mélyen bele nézek szemeibe. Olyan árnyalatát veszi fel a barnának szemei, amilyennek még soha nem láttam.
- Ó, Hyerin. - nyalából át kezével, és rátapasztja nedves ajkait az enyémekre. Olyan gyengéden kóstolgatja számat, ahogy eddig még soha. Kiérződik csókjából a kétségbeesés, az, hogy szüksége van rám. A szívem szétolvad mellkasomban, és amikor újra összeforr, olyan, mint új korában.
Betör számba nyelvével is, és egy lágy keringőre hívja az én ízlelő szervemet. Beletúrok még jobban a hajába, ő pedig nagy karjaival az ágy szélére húz. Amikor elváll ajkaimtól, és kinyitja szemeit, a boldogság látszik csillogni bennük. Hirtelen felkap a karjaiba, és úgy szorít magához, majd megpördül velem. Puszikkal lepi el az arcomat, szorítása egyre csak erősödik a hátamon.
- Ha tehetném, itt és most a magamévá tennélek. - mormogja a számba, amitől olyan színt vesz fel az arcom, mint a lenyugvó nap. - De mivel hangosak lennénk, majd megteszem, ha kijössz a kórházból. - kezd el kuncogni édesen, amitől én is elmosolyodom.
- Inkább kezdjük a nehezebbel. - szólalok meg pár perc szemezés után. - Be kell adagolnunk a feljebb valóknak...
- Nyugodj meg. Nekem ne menne? Nézz rám. Choi Young Hak vagyok, a két lábon járó győzelem.
- Hú, de magabiztos valaki... - vigyorodom el. - Az én egoista, szeszélyes szerelmem.
- Mondott valamit, Miss Makacsság? - villantja ki szép fogsorát, amitől úgy érzem, hogy megnyertem a főnyereményt. 


Három napja engedtek ki a kórházból. Azt hiszem ez a 72 óra áll az első helyen életem legjobb pillanatai közt.
Myung Hee először fura szemmel nézte, mint szeretjük egymást Young Hak-kal, de végül belátta, hogy se engem, se a kicsi fiát nem látta még ilyen felhőtlenül boldognak. Anya volt a könnyebb eset, ő egy nap után beadta a derekát, sőt már szövögette a terveket, hogy mikor legyen az esküvőnk megtartva.
Csak nevetni tudok az egészen, bár mindketten tudjuk Hak-al, hogy ez rohadt korai lenne.
Ő meg aztán... szinte a tenyerén hordoz, annyira elhalmoz a szeretetével, hogy elhinni is nehéz. A sok rossz után szinte hihetetlen ez a cseppnyi jó.

1 megjegyzés:

  1. Húúhúúhúhúúúú~ Unnie! Ez aztán a szép befejezés.... :D
    Szegény csajszi már hányadszorra van kórházban.. :-/ Nem irigylem... :-/
    Sajnos elment a baba :'( De tálán így jobb is.... (Tudom ilyet nem szabad mondani... de na... különben is ez csak egy fici... )
    És végre visszatért az emlékezete :D Hál' Istennek! :D
    És Hak SÍÍÍRT!!!! :O Én behalok! Olyan megható volt az a rész!! :-(
    Nem is gondoltam volna, hogy az anyukája ilyen könnyen belement ebbe az egész dologba.. De végül is így jó :D
    Hát nem tudom, akárki akármit mond nekem nagyon tetszett és a szívemhez nőtt ez a fici *o* Köszönöm, hogy olvashattam *o* ♥
    Remélem még sok ilyen jó mű születik meg a "tolladból" Unnie! ;-) :D ♥

    VálaszTörlés